Door Theo Jonker op 2 juni 2013

Website in het nieuw

Mooi dat de nieuwe website er is. Ziet er goed uit, is interactief, volledig en nodigt de bezoeker uit nog eens een keer terug te komen. Bedankt voor iedereen die er zoveel tijd en energie in heeft gestopt.

De website wordt het komende jaar extra belangrijk! Volgend jaar 19 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen en dat wordt een druk jaar voor ons. Als afdeling betekent dat onder andere het samenstellen van de kandidatenlijst en het maken van het verkiezingsprogramma. Vandaar dat we afgelopen dinsdag 28 mei een bijeenkomst hadden in de Koffiepot voor kandidaat raadsleden. Met een leuke groep mensen hebben we gepraat over de procedure tot aan de verkiezingen. Verder waren er vragen over bijvoorbeeld de tijdsbesteding die er bij komt kijken als je raadslid bent. Hendrikus Loof, onze fractievoorzitter was er om deze inhoudelijke vragen te beantwoorden. En uiteraard hebben we ook de Hoogeveense politiek de revue laten passeren. De mensen gingen naar huis en laten alles even bezinken om een goede afweging te maken.

Wel of niet opgeven als kandidaat raadslid. De eerste aanmelding heb ik al binnen, een paar dagen na de bijeenkomst. Aanmelden kan nog tot 31 augustus via bestuur@pvdahoogeveen.nl. Ik denk dat de website de komende tijd druk bezocht zal worden om alles tot aan de verkiezingen goed te kunnen volgen.

Ik wens iedereen veel leesplezier!

Theo Jonker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Mooi warm weer en enthousiaste mensen. Het gevoel samen ergens helemaal voor te gaan en de schouders onder te zetten. Zo bereik je meer en krijg je extra energie. Sterk in          Financiën en onderwijs. Motto  Altijd oog hebben en houden voor mensen die het minder hebben en hiervoor opkomen.

Meer over Theo Jonker