Door Stan van Eck op 4 juli 2014

Vernieuwing Mauritsplein kan van start gaan

We zijn blij dat er iets gaat gebeuren met de open wond die in Hoogeveen achterbleef na het afbranden van de Mauritshof. Onze fractie is begin dit jaar op bezoek geweest bij bewoners van de Marilenehof, is met hen in gesprek gegaan en heeft goed geluisterd naar hun opmerkingen en kanttekeningen. Het ontwerpbestemmingsplan heeft daarnaast geleid tot het indienen van vijf zienswijzen door bewoners. Bij deze zienswijzen is volop positief kritisch meegedacht.

De reactienota laat zien dat er goed geluisterd is naar de zorgen die bewoners hebben uitgesproken. Er wordt een duidelijke uitleg gegeven en deels wordt tegemoetgekomen aan de zienswijzen. We zien uit naar een mooi vernieuwd Mauritsplein met ruimte voor wonen, werken, zorg en (gratis!) parkeren.

Stan van Eck

Woont in        Pesse Krijgt energie van    Het opdoen van nieuwe ervaringen. Klein of groot. Veraf of dichtbij. Sterk in          Luisteren, analyseren en verbinden. Motto  The times they are a-changing Werk  Gezondheidsonderzoeker / communicatieadviseur Vrije tijd        Wielrennen, voetbal, fotografie, reizen, klussen in huis/tuin. Fijnste plek in de gemeente Hoogeveen     Natuur om de hoek, voor

Meer over Stan van Eck