Snertwandeling Nationaal Park Dwingelderveld

20 januari 2017

Zondagochtend 29 januari houden we onze Snertwandeling in het prachtige Nationaal Park Dwingelderveld. Mark Tuit, in het dagelijks werkzaam bij IVN, neemt ons mee tijdens een prachtige excursie. Mark zit namens de PvdA ook in het algemeen bestuur van het waterschap Drents Overijsselse Delta en kent het gebied op zijn duimpje.

Het Nationaal Park Dwingelderveld heeft naast de prachtige natuur ook een functie als waterberging. 1,2 miljoen kuub water kan in het gebied worden vastgehouden.

Iedereen is welkom tijdens deze Snertwandeling. We vertrekken zondag 29 januari om 10.30 uur vanaf de parkeerplaats bij Happy Grill in Pesse (Beilerstraat 2) richting het Nationaal Park Dwingelderveld. Laarzen worden aangeraden en de tocht duurt ruim een uur. Na afloop staat er een heerlijke kop snert klaar, aangeboden door PvdA-Hoogeveen.

In verband met het bereiden van de snert vragen wij om je uiterlijk vrijdag 27 januari op te geven via:

met vermelding van je naam en het aantal personen dat deelneemt.

Waar ben je naar op zoek?