Door Wolter Dekker op 18 januari 2014

Nieuwsbrief PvdA Hoogeveen: nummer 100!

Bijgaand treft u een speciaal nummer van onze Nieuwsbrief aan, het 100e nummer! Een speciale Nieuwsbrief vraagt natuurlijk om iets speciaals, volgens ons zijn we daar goed in geslaagd. U treft onder andere een bijdrage aan van PvdA-voorzitter Hans Spekman. Verder is er natuurlijk aandacht voor de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen. Als afdeling Hoogeveen hebben we de aftrap inmiddels gehad. We hadden een uiterst plezierige en enthousiasmerende start. Dat belooft veel voor de komende tijd! Tijdens de start van de campagne is onder andere de PvdA-poster onthuld. Omdat u er niet allemaal bij was, hebben we hem voor u ook in de Nieuwsbrief opgenomen.
Wolter Dekker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Blije mensen en ook van hectische politieke dingen. Reuring in de tent! Sterk in          Zoeken naar consensus. Verder wel goed in het zien van het politieke spel. Motto  Wees jezelf en niet wie een ander wil dat je bent. Werk  Schaderegelaar bij een verzekeraar in Hoogeveen. Vrije tijd        Onze

Meer over Wolter Dekker