Door Wolter Dekker op 3 februari 2014

Nieuwsbrief nummer 102

Het is u vast niet ontgaan, de campagnes zijn begonnen. Landelijk was de CDA-manoeuvre omtrent de gekozen burgemeester erg opvallend. De plotselinge draai heeft natuurlijk niets met de verkiezingen te maken, tenminste dat is het verhaal. Plaatselijk kun je ook tijdens onder andere de raadsvergaderingen merken dat de verkiezingen aanstaande zijn. Als PvdA Hoogeveen doen we vanzelfsprekend mee aan het verkiezingscircus (beter dan een circus met wilde dieren). We willen iedereen graag laten zien waar wij als PvdA Hoogeveen voor staan. Dat doen we niet alleen voor de verkiezingen, dat doen we het hele jaar door, onder andere door deze Nieuwsbrief.
We zijn er weer in geslaagd een gevarieerd nummer af te leveren en ik wens u daar weer veel leesplezier mee. Nieuwsbrief PvdA Hoogeveen 102
Wolter Dekker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Blije mensen en ook van hectische politieke dingen. Reuring in de tent! Sterk in          Zoeken naar consensus. Verder wel goed in het zien van het politieke spel. Motto  Wees jezelf en niet wie een ander wil dat je bent. Werk  Schaderegelaar bij een verzekeraar in Hoogeveen. Vrije tijd        Onze

Meer over Wolter Dekker

Waar ben je naar op zoek?