Door Hendrikus Loof op 13 oktober 2013

Mooi en duurzaam MFC in Tiendeveen

Onder zeer grote belangstelling is vrijdagavond 11 oktober het nieuwe Multi Functioneel Centrum (MFC) De Eiken in Tiendeveen geopend. Een prachtig en vooral ‘groen’ gebouw: CO2 neutraal met een pelletbrander en groen sedumdak.
In het gebouw zijn onderwijs, sport en verenigingsleven onder één dak gebracht. Een ware impuls voor de leefbaarheid in Tiendeveen. De PvdA-fractie heeft zich in de afgelopen jaren regelmatig ingespannen om het MFC mogelijk te maken. Ook toen het financieel minder werd voor de gemeente hebben wij telkens aangegeven dat het project doorgang moest vinden. Het resultaat mag er zijn en wij feliciteren Tiendeveen met deze geweldige nieuwe voorziening.
Hendrikus Loof

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Overleg met enthousiaste partijgenoten, een goed debat in de gemeenteraad en ook van warm weer. Sterk in          Coachen, delegeren en (soms) analyseren. Motto  Eerlijk delen! Werk  Gebiedsontwikkelaar bij een woningstichting. Vrije tijd        Uitrusten, lezen, concerten bezoeken… Fijnste plek in de gemeente Hoogeveen     De achtertuin.

Meer over Hendrikus Loof