Door op 15 juni 2013

Kindergemeenteraad in voorbereiding

Het initiatiefvoorstel van ons, de PvdA, werd tijdens de raadsvergadering al unaniem aangenomen. En ik kan u vertellen, dat gebeurt niet zo heel vaak in de gemeenteraad van Hoogeveen. Maar ook nu nog blijft de energie stromen rondom dit prachtige onderwerp,  de kindergemeenteraad. Raadsleden meldden zich massaal aan om gastlessen te gaan geven op de Hoogeveense basisscholen, al 22 basisscholen hebben te kennen gegeven mee te willen doen en ook het enthousiasme van burgemeester Loohuis is groot. Hij zal als voorzitter en ambassadeur van de Hoogeveense kindergemeenteraad gaan fungeren.

Dit najaar gaat de Hoogeveense kindergemeenteraad van start. Wilt u de toekomstige raadsleden en wethouders van de gemeente Hoogeveen in het echt zien optreden? Noteer dan woensdagsmiddag 27 november ( 13.00-15.00 uur) alvast in uw agenda.  U bent van harte welkom in het gemeentehuis van Hoogeveen ! Wordt vervolgd…..