Gemeenteraad 2018

Campagne Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Hoogeveen maken we samen!
De titel van het verkiezingsprogramma en onze slogan voor de verkiezingen is Hoogeveen maken we samen.
Wij zijn er van overtuigd dat we Hoogeveen duidelijk kunnen en moeten maken dat het van het grootste belang is dat de PvdA een factor van betekenis blijft. Wij zijn immers niet alleen van de woorden, roepen aan de zijlijn is al te gemakkelijk. Wij nemen verantwoordelijkheid en maken zo iedere keer weer het verschil.

Verkiezingsmagazine
De campagnecommissie van onze afdeling is druk bezig met de voorbereidingen van de campagne. We hebben diverse plannen gemaakt die we nu verder uitwerken. Het zwaartepunt van de campagne is vanaf januari. Vanaf dat moment is het volle kracht vooruit. Over het hoe en wat ontvangt u tegen die tijd nadere informatie. Wat we in ieder geval gaan doen is een verkiezingsmagazine maken. Daar zijn we al mee gestart, zodat ie klaar is als de campagne losbarst. Het magazine bestaat uit zestien pagina’s. Acht daarvan vult landelijke campagnecommissie, de andere acht vullen we zelf.

Sociale media
Naast de Rooie Vener laten we op nog veel meer plekken van ons horen en zien. Op onze vorig jaar vernieuwde website (www.hoogeveen.pvda.nl) is veel informatie te vinden over onze activiteiten, standpunten, raads- en bestuursleden, sociale tour, et cetera.
Daarnaast kunt u ons volgen op Twitter (@pvdahoogeveen), op instagram (pvdahoogeveen) en hebben we een facebookpagina. Omdat we een politieke partij zijn hebben we geen profiel waar u vriend van kunt worden (dat is niet toegestaan in verband met de privacywetgeving). We hebben een pagina die u kunt ‘liken’. Dan komen alle berichten die wij op facebook plaatsen in uw tijdlijn. Even zoeken op Partij van de Arbeid Hoogeveen. Nodig ook uw  vrienden uit om ons te liken!

Doe mee!
In het algemeen in het bijzonder in campagnetijd kunnen we uw hulp goed gebruiken! Wilt u veel of weinig doen? Heeft u vaak of wat minder vaak tijd? Iedereen die een steentje bij wil dragen is van harte welkom. Kom meedoen en zegt het voor: de PvdA maakt het verschil in Hoogeveen. Hoogeveen maken we samen!

Als u iets wilt doen, kunt u zich aanmelden bij Ida Gerda Emmens van de permanente campagnecommissie. Houdt in ieder geval de berichtgeving vanuit de Campagnecommissie in de gaten, en haak aan waar mogelijk.

Verkiezingsprogramma

Het verkiezingsprogramma Hoogeveen maken we samen is vastgesteld op de ledenvergadering van 11 december 2017

Kandidaten

Kandidatenlijst PvdA Hoogeveen 2018