Door Wolter Dekker op 3 februari 2014

Aan wie geeft u een Valentijnsroos?

Wilt u op Valentijnsdag (14 februari) iemand blij maken met een roos? Uw geliefde, vader, moeder, vriend of vriendin, of wie u maar wilt. Om te laten weten hoe blij u met diegene bent, om een steuntje in de rug te geven, om te laten weten dat u van hem of haar houdt? Net als vorig jaar kunnen wij u daar mee helpen!

Hoe werkt het?

Via deze link kunt u vanaf vandaag tot en met zondag 9 februari aangeven aan wie wij op 14 februari namens u een roos overhandigen. U geeft aan voor wie de roos bestemd is, waar diegene woont en wat we namens u op het kaartje gaan schrijven. U kunt er bij zetten dat u de afzender bent, anoniem versturen mag natuurlijk ook. U kunt een roos geven aan iemand die in de gemeente Hoogeveen woont, maar ook aan iemand in de gemeente De Wolden, Westerveld, Borger-Odoorn of Midden Drenthe. Wij bezorgen de roos op vrijdag 14 februari. In totaal hebben we 100 rozen weg te geven. Hier zijn geen kosten aan verbonden. U hoeft geen lid van de PvdA te zijn, maar dat mag natuurlijk wel!

Hier kunt u zich aanmelden.

Wolter Dekker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Blije mensen en ook van hectische politieke dingen. Reuring in de tent! Sterk in          Zoeken naar consensus. Verder wel goed in het zien van het politieke spel. Motto  Wees jezelf en niet wie een ander wil dat je bent. Werk  Schaderegelaar bij een verzekeraar in Hoogeveen. Vrije tijd        Onze

Meer over Wolter Dekker