Martin van ter Beek

Woont in

Hoogeveen

Krijgt energie van

Goede politieke analyses en debatten

Sterk in

Analyseren

Motto

Beter ten halve gekeerd …. (weet u wel?)

Vrije tijd

Lezen, films, fietsen, fotograferen, schrijven

Fijnste plek in Hoogeveen

De kanaalzone

Midas of Wolfje

door Martin van ter Beek op 9 juli 2013

Eerst waren er de media die er bovenop doken: Was er een wolf in Flevoland dood aangetroffen? Sensatie! Daarna kwamen de wetenschappers: Ja, met grote waarschijnlijkheid was het een wolf en geen kruising tussen hond en wolf als fokkersexperimentje. Neutrale opstelling. Toen kwamen de natuurfanaten, met berichten op Facebook als hieronder: Een roofdierexpert heeft vandaag

Schadeclaims

door Martin van ter Beek op 8 juni 2013

Dat is wat de Italiaanse treinfabrikant¬† AnsaldoBreda¬† de NS en de Nederlandse Staat boven het hoofd zal gaan hangen. Zegt althans Maurizio Manfellotto, het baasje van die uit z’n krachten gegroeide ijzerwarenhandelaar met eeuwigdurende kinderziektes. Natuurlijk is dat bluf, maar je moet het toch maar durven. Daarom is het ook de topman ¬†die het zegt,

Rot op met je markt!

door Martin van ter Beek op 20 januari 2013

Op het symposium van 10 december j.l. over de toekomst van de PvdA somde Thomas von der Dunk in zijn inleiding enkele cruciale fouten uit het verleden op, die zijns inziens hebben geleid tot de neergang van onze partij. Merkwaardig genoeg werd daar later in het debat slechts in wat vage termen nog op teruggekomen.