Inge Oosting beoogd lijsttrekker voor de Hoogeveense PvdA

11 november 2017

Het bestuur van PvdA Hoogeveen heeft deze week de ontwerp kandidatenlijst vastgesteld voor de komende Gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Beoogd lijsttrekker is de huidige fractievoorzitter Inge Oosting uit Elim.

De PvdA fractie heeft onder leiding van Inge Oosting in de afgelopen raadsperiode constructief oppositie gevoerd. Oosting: “Ik heb mij van harte kandidaat gesteld voor een volgende raadstermijn omdat ik me wil blijven inzetten om als PvdA nog meer het verschil in Hoogeveen te kunnen maken. Het gaat dan bijvoorbeeld om goede schoolgebouwen, aandacht voor mensen met een smalle portemonnee en meer zeggenschap van inwoners in hun eigen wijk of dorp. We hebben als PvdA een duidelijke opdracht de komende jaren in Hoogeveen en die wil ik graag met rode passie vervullen!”

Hoogeveen maken we samen!

De PvdA gaat de campagne in onder de slogan ‘Hoogeveen maken we samen!’. De partij staat voor een politiek waarbij de inwoners centraal staan. Maatwerk is daarbij een belangrijk uitgangspunt: wat goed is voor de ene wijk is niet automatisch goed voor de andere wijk. Oosting zegt hierover: “Wij staan voor een politiek waarbij de inwoners centraal staan. Bij elke beslissing zijn de volgende vragen leidend: is dit wat de inwoners willen, is dit in het belang van de inwoners?”

De Hoogeveense PvdA leden stellen op 11 december a.s. de ontwerplijst én het verkiezingsprogramma definitief vast.

Waar ben je naar op zoek?