Onthulling kleurrijke kast in kader Regenboogweek

Door Wolter Dekker op 7 oktober 2017

Op zaterdag 7 oktober. is de Regenboogweek van start gegaan. In deze week wordt in Regenboogprovincie Drenthe extra aandacht gevraagd voor LHBTers.

In Hoogeveen opende burgemeester Loohuis de Regenboogweek door de onthulling van een bijzondere en kleurrijke boekenkast. Kunstenaar Geert Oldenbeuving had deze ontworpen. De inwoners van Hoogeveen hebben deze mee kleur gegeven. De kast kon door hen worden ingekleurd tijdens UITdagenD Hoogeveen. Burgemeester Loohuis wees in zijn toespraak op de veelkleurige kast. Veelkleurigheid maakt ook de samenleving mooi, juist omdat we verschillen. Tevens vestigde hij de aandacht op de open kast… Mensen komen uit de kast. Soms lijkt het tegenwoordig makkelijker maar dat is echt niet altijd zo. Aandacht hiervoor blijft nodig omdat iedereen zichzelf moet kunnen zijn ook in Hoogeveen!

Hoogeveen maken we samen!

Als PvdA zijn we blij met de extra aandacht voor de LHBTers in deze week. Het is goed dat de gemeente in haar beleid hier ook als vanzelfsprekend rekening mee gaat houden. We zullen dit als PvdA-fractie nauwlettend volgen want: Hoogeveen maken we samen!

Wolter Dekker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Blije mensen en ook van hectische politieke dingen. Reuring in de tent! Sterk in          Zoeken naar consensus. Verder wel goed in het zien van het politieke spel. Motto  Wees jezelf en niet wie een ander wil dat je bent. Werk  Schaderegelaar bij een verzekeraar in Hoogeveen. Vrije tijd        Onze

Meer over Wolter Dekker