Door Ida Gerda Emmens op 4 mei 2016

Vervolg vragen Centrumruit

Op 29 maart hebben we samen met het CDA schriftelijk de vraag ingediend om een evaluatie van de Centrumruit. Het College heeft daarop geantwoord dat er  in 2017 een evaluatie zal plaats vinden als onderdeel van de actualisatie van de Mobiliteitsvisie.

We krijgen regelmatig opmerkingen en reacties op de Centrumruit, en hebben daar in ons persbericht ook expliciet om gevraagd. die reacties hebben we gebundeld en aan het College gestuurd. Deze reacties kunnen volgens ons goed gebruikt worden in (de voorbereiding van) de evaluatie. We hebben dan ook gevraagd om in ieder geval deze inwoners te betrekken bij de evaluatie.

Ida Gerda Emmens

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Samenwerken, resultaat, enthousiasme, activiteit, lekker weer Sterk in          Resultaatgericht, analyseren, kritisch luisteren, empatisch Motto  Loslaten is datgene vasthouden wat er werkelijk toe doet. Werk  Communicatie-adviseur bij Zorgcombinatie Noorderboog in Meppel. Vrije tijd        Theater, muziek, reizen, wandelen, vrienden, lezen (vooral kranten en nieuwssites). Fijnste plek in de gemeente Hoogeveen     De sluis bij

Meer over Ida Gerda Emmens

Waar ben je naar op zoek?