Door Ida Gerda Emmens op 1 mei 2015

Ere wie ere toekomt

Op 1 mei eert de PvdA de trouwe leden. Een van hen is mevrouw Kuiper, zij is maar liefst 65 jaar lid! Gert Huijgen overhandigt haar de bijbehorende penning.

Mevrouw Kuiper had de koffie klaar en trakteerde op gebak. Ze was blij met de erepenning, de bos rode rozen, de brief van Hans Spekman en ons bezoek. Een ook aanwezige vriendin en mevrouw Kuiper zelf staan midden in het leven en volgen de politiek op de voet. We hadden op tijd afgesproken, de dames gingen een dagje uit en wilden niet te laat vertrekken.

Ida Gerda Emmens

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Samenwerken, resultaat, enthousiasme, activiteit, lekker weer Sterk in          Resultaatgericht, analyseren, kritisch luisteren, empatisch Motto  Loslaten is datgene vasthouden wat er werkelijk toe doet. Werk  Communicatie-adviseur bij Zorgcombinatie Noorderboog in Meppel. Vrije tijd        Theater, muziek, reizen, wandelen, vrienden, lezen (vooral kranten en nieuwssites). Fijnste plek in de gemeente Hoogeveen     De sluis bij

Meer over Ida Gerda Emmens

Waar ben je naar op zoek?