Door Wolter Dekker op 18 november 2013

Nieuwbrief PvdA Hoogeveen nummer 97

Martijn van Dam twitterde de dag na de recentelijk gehouden (herindelings) gemeenteraadsverkiezingen (Friesland en Alphen aan den Rijn): “Verkiezingen dat zijn pas interessante peilingen”. Duidelijker had hij denk ik niet kunnen benadrukken hoe anders de uitslagen weer waren dan voorspeld. Het waren voor de PvdA prima uitslagen en u zult begrijpen dat er zo wat ons betreft nog vele afwijkingen van peilingen mogen volgen!
Als er veel gebeurt dan is er veel nieuws. Vandaar nu al Nieuwsbrief PvdA Hoogeveen 97. Hierin vanzelfsprekend een terugblik op het succesvolle politieke café met Otwin van Dijk. Verder vraagt fractievoorzitter Hendrikus Loof onder andere aandacht voor de ledenvergadering van de PvdA-afdeling Hoogeveen van volgende week. Tijdens deze vergadering wordt het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst vastgesteld. En dit is nog niet eens alles wat de inhoud van de Nieuwsbrief betreft. Ik wens u dan ook weer veel leesplezier.
Wolter Dekker

Woont in        Hoogeveen Krijgt energie van    Blije mensen en ook van hectische politieke dingen. Reuring in de tent! Sterk in          Zoeken naar consensus. Verder wel goed in het zien van het politieke spel. Motto  Wees jezelf en niet wie een ander wil dat je bent. Werk  Schaderegelaar bij een verzekeraar in Hoogeveen. Vrije tijd        Onze

Meer over Wolter Dekker